16.11.12

Мои статии на "Урбан Живот":

 Здраво на сите! После моето неколкудневно патување, еве ме пак на моето место.
Во овој пост со задоволство можам да се пофалам дека имам неколку убави новости како за мене така и за овој блог. Доколку сте љубопитни да дознаете за најновите стилови за уредување на домот, кои се моменталните трендови и како можете да употребувате, одсега моите статии можете да ги читате и на "Урбан Живот".
Мојата прва статија е за стилот на домот на познатиот дизајнер Еро Арнио (Eero Aarnio). Ова се дел од фотографиите како изгледа неговиот приватен и работен простор, а повеќе можете да прочитате на самиот блог на "Урбан Живот". За секој мој пост ќе ве потсетувам и тука на "Пастелните Утра" и мене би ми било навистина мило доколку ме следите и таму. :)

No comments:

Post a Comment